- Prawa Klienta z tytułu rękojmi w przypadku wady kupowanego towaru regulowane są przez przepisy ustawowe. Sprzedawca jest uprawniony odmówić wykonania wybranego przez Klienta rodzaju świadczenia z rękojmi, gdyby wiązało się ono z nadmiernymi kosztami, a możliwe jest wykonanie świadczenia innego rodzaju bez szkody dla Klienta.
- Okres rękojmi wynosi dla Klienta rok od dostawy towaru.
- Klient powinien zgłosić swoje roszczenia tytułem rękojmi, podając swoje nazwisko i adres, numer zamówienia artykułu oraz pokrótce – podstawy swojego roszczenia w ww. okresie na adres email kontakt@fabrykapodkladek.pl, albo według Państwa wyboru, listownie za pośrednictwem poczty na adres: Esprit Design Łukasz Brzostek, ul. Tęczowa 7, 05-126 Stanisławów Pierwszy.
- Czas w jakim Sprzedawca rozpatrzy roszczenia wynosi 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady dostarczonego towaru, które powstały w wyniku niewłaściwego używania towaru lub jego zmiany w sposób niezatwierdzony przez Sprzedawcę.
- W uzasadnionych przypadkach Sprzedawca może poprosić Klienta o przesłanie zdjęć reklamowanego towaru.