Zakładanie konta nie jest konieczne. Zakupów można dokonać bez rejestracji. Wiąże się to jednak z brakiem możliwości wglądu do historii zamówień.

W takiej sytuacji, należy kliknąć w „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na wskazany adres wysłane zostanie nowe hasło.

Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej inPost oraz Pocztą Polską – do wyboru podczas składania zamówienia.

W przypadku braku płatności, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane możemy na prośbę klienta dokonać takiej zmiany. W tym celu należy napisać do nas wiadomość, podając numer zamówienia.

Na chwile obecną nie ma takiej możliwości – prowadzimy tylko i wyłącznie sprzedaż internetową.

Wysyłka realizowana jest w czasie do 2 dni roboczych. W przypadku jakichkolwiek opóźnień staramy się informować o tym klientów.

Produkty należy zapakować i odesłać do nas z dołączonym formularzem zwrotu oraz fakturą (o ile była dołączona do zamówienia). Szczegóły znajdą Państwo w zakładce – Zwrot towaru.

Na zwrot towaru mają Państwo 14 dni.

Staramy się zwracać środki od razu po otrzymaniu zwrotu towaru. W zależności od banku, środki powinny być zaksięgowane na Twoim koncie do 7 dni roboczych.

Należy przesłać do nas informację o tym fakcie, podając numer zamówienia. Postaramy się w niedługim czasie dokonać wymiany towaru.

Niestety każdy wyświetlacz pokazuje inaczej barwy w zależności od jakości matrycy, czy choćby indywidualnych ustawień. Tym samym podgląd towaru widoczny na stronie może mieć w rzeczywistości trochę inne kolory.

Jeżeli dostałeś od nas numer nadania to sprawdź najpierw na stronie przewoźnika, co aktualnie dzieje się z przesyłką. Jeżeli podejrzewasz, że mogła zaginąć zgłoś to do nas – spróbujemy pomóc rozwiązać problem kontaktując się z firmą kurierską/pocztą.

Koszyk

0

Koszyk jest pusty.