Zakładanie konta nie jest konieczne. Zakupów można dokonać bez rejestracji. Wiąże się to jednak z brakiem możliwości wglądu do historii zamówień.
W takiej sytuacji, należy kliknąć w „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na wskazany adres wysłane zostanie nowe hasło.
Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej inPost oraz Pocztą Polską – do wyboru podczas składania zamówienia.
W przypadku braku płatności, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane możemy na prośbę klienta dokonać takiej zmiany. W tym celu należy napisać do nas wiadomość, podając numer zamówienia.
Na chwile obecną nie ma takiej możliwości – prowadzimy tylko i wyłącznie sprzedaż internetową.
Wysyłka realizowana jest w czasie do 2 dni roboczych. W przypadku jakichkolwiek opóźnień staramy się informować o tym klientów.
Produkty należy zapakować i odesłać do nas z dołączonym formularzem zwrotu oraz fakturą (o ile była dołączona do zamówienia). Szczegóły znajdą Państwo w zakładce – Zwrot towaru.
Na zwrot towaru mają Państwo 14 dni.
Staramy się zwracać środki od razu po otrzymaniu zwrotu towaru. W zależności od banku, środki powinny być zaksięgowane na Twoim koncie do 7 dni roboczych.
Należy przesłać do nas informację o tym fakcie, podając numer zamówienia. Postaramy się w niedługim czasie dokonać wymiany towaru.
Niestety każdy wyświetlacz pokazuje inaczej barwy w zależności od jakości matrycy, czy choćby indywidualnych ustawień. Tym samym podgląd towaru widoczny na stronie może mieć w rzeczywistości trochę inne kolory.
Jeżeli dostałeś od nas numer nadania to sprawdź najpierw na stronie przewoźnika, co aktualnie dzieje się z przesyłką. Jeżeli podejrzewasz, że mogła zaginąć zgłoś to do nas – spróbujemy pomóc rozwiązać problem kontaktując się z firmą kurierską/pocztą.